وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

عوارض شیشه

عوارض کلیوی، قلبی و جنسی از پیامدهای مصرف «شیشه» است، زیرا این ماده خطرناک عروق تمام بدن را درگیر می کند

عوارض کلیوی، قلبی و جنسی از پیامدهای مصرف «شیشه» است، زیرا این ماده خطرناک عروق تمام بدن را درگیر می کند. 

 شیشه در اکثر افراد میل جنسی را افزایش نمی دهد بلکه یک مهارگسیختگی جنسی ایجاد می کند که فرد اگر در گذشته در مورد ارتباطات خاص جنسی و پرخطر مراقبت هایی انجام می داد، دیگر مهار خود را از دست می دهد.

 بیشتر پژوهش ها نشان می دهد شیشه میل جنسی را کم می کند، اما اضطراب فرد را در ارتباطات پرخطر و بیماری زای جنسی کاهش می دهد، لذا فرد فکر می کند میل جنسی اش افزایش یافته و دست به رفتارهای جنسی بیشتر و پر مخاطره ای می زند.

 اولین عارضه مصرف شیشه شدت اعتیاد آن است که به منطقه لذت مغزی آسیب می زند و موجب می شود ولع مصرف آن آنقدر شدید شود که فرد خیلی سخت بتواند آن را کنار بگذارد. 

 شیشه در تمام ارگان های بدن به دلیل این که عروق را درگیر می کند، می تواند عواقب شدیدی از جمله سکته های قلبی، مغزی، کلیوی، پوستی و کبدی را در پی داشته باشد.
farsnews

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://hoshdar110.blogfa.cim

با سلام مطالب شما در موضوع سوء مصرف مواد برای بنده قابل استفاده است چراکه در این خصوص مطالعاتی داشته ام و وبلاگ در خصوص پیشگیری از اعتیاد دارم . همچنین در بخش طب سنتی مطالبتان قابل بهره برداری برای بنده است چراکه مطالب آقایان خدادای و روازاده را به شدت پیگیری و مطالعه می کنم. از ارائه نظرات و پیشنهادهایتان در خصوص وبلاگ شخصی ام استقبال می کنم. امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد