X
تبلیغات
رایتل
چگونه با خستگی مبارزه کنیم؟  چاپ
تاریخ : یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388

شما می‌توانید بدون نیاز به نوشیدن قهوه کافئین‌دار یا مصرف محرکها با خستگی شدید که شامل احساس خستگی و فقدان انرژی است، مقابله کنید.

● با انجام دستورالعملهای زیر می‌توانید به مقصد خود برای مقابله با خستگی برسید:

▪ یک برنامه خواب منظم را به دقت و به طور جدی دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که هر شب به مقدار کافی خوابیده‌اید.

شما می‌توانید بدون نیاز به نوشیدن قهوه کافئین‌دار یا مصرف محرکها با خستگی شدید که شامل احساس خستگی و فقدان انرژی است، مقابله کنید.

● با انجام دستورالعملهای زیر می‌توانید به مقصد خود برای مقابله با خستگی برسید:

▪ یک برنامه خواب منظم را به دقت و به طور جدی دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که هر شب به مقدار کافی خوابیده‌اید.

▪ هر روز مقادیر زیادی آب بنوشید.

▪ غذای سالم و متعادل بخورید و از مصرف تنقلات و فست فودها خودداری کنید.

▪ زمانی را به ورزش مکرر اختصاص دهید.

▪ خود را با تکنیک‌های آرام سازی مثل یوگا و مدیتیشن آرام کنید.

▪ بین ساعت کار و ساعت شخصی تعادل برقرار کنید و یک برنامه قابل کنترل برای هر کدام داشته باشید.

▪ استرس را تا حد امکان در کنترل بگیرید و با رفتن به تعطیلات در صورت نیاز خود را آرام کنید.

▪ به رژیم غذایی روزانه خود مولتی ویتامین اضافه کنید.

▪ از مواد مخدر، سیگار و الکل پرهیز کنید. 

سایت پزشکان ایران