وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

سخنی از تولستوی

بدون دانستن اینکه کیستم وچرا اینجا هستم ، زندگی ناممکن است

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

اما اکثر ما هم نمی دونیم کی هستیم....هم چرا هستیم.....و داریم زندگی هم میکنیم.....البته فکر میکنیم که داریم زندگی میکنیم........
این عادت ماست که بدون پی بردم به اصل هر مطلبی اون رو انجام بدیم........
ذهن ما قادر به تجزیه و تحلیل نیست....یعنی اینطور بار آوردنمون......
ما فقط یک انگلیم....اکثرمون....خیلی هامون.....
راستی من کی ام.......؟؟؟؟
خودم هنوز نمیدونم.....!!!!
دارم سعی میکنم خودم رو پیدا کنم...........و بدونم چرا اینجام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد