وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

وبلاگ شخصی دکتر فرخ افتخار

هدف این وبلاگ کمک به حفظ سلامت و کارایی تمام مخاطبین است

یونگ می گوید:

انسان وقتی تمام عیار، وحدت یافته، آرام، بارور و شادمان می شود که فرآیند فردیت کامل شود، وقتی که ؛ خودآگاه و ناخودآگاه او بیاموزند در صلح و صفا با هم زندگی کنند و مکمل یکدیگر باشند

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام .وصبح شما بخیر.
خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم.در نظر سنجی شما شرکت کردم و بسیار به طب سنتی اعتقاد دارم.خواندن مطالب سودمند شما ادامه خواهم داد.اگر اجازه دارم مایلم شما رو لینک کنم.
روز خوبی داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد